Tartalomjegyzék

Általános Szerződési Feltételek

0. Szolgáltatási feltételek

Az Általános Szolgáltatási Feltételek („ÁSZF”) tartalmazzák Hűtő és Klímatechnika Kft. (székhely: 1106 Budapest, Maglódi út 16, mint szolgáltató (“Szolgáltató”) által üzemeltetett meklima.hu, me-klima.hu webáruház (továbbiakban webáruház) használatára vonatkozó általános szerződési feltételeket. Kérjük, hogy csak akkor vegye igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben ezen szerződés minden pontjával egyetért, és kötelező érvényűnek tekinti magára nézve. Jelen dokumentum nem kerül iktatásra, kizárólag elektronikus formában kerül, magatartási kódexre nem utal.

0.1 Szolgáltató adatai.

A szolgáltató neve: Hűtő és Klímatechnika Kft
A szolgáltató székhelye: 1106 Budapest, Maglódi út 16
A szolgáltató e-mail címe: info@meklima.hu
Cégjegyzékszám: 01 09 465013
Adószám: 12094167242
Telefonszáma: 06 (20) 8 57 57 57
SMS küldés: 06 (20) 8 57 57 57
A szerződés nyelve: Magyar

1. Alapvető rendelkezések

A jelen Szabályzatban nem szabályozott kérdésekre, valamint jelen Szabályzatértelmezésére a magyar jog az irányadó, különös tekintettel a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény („Ptk.”) és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény vonatkozó rendelkezéseire. A vonatkozó jogszabályok kötelező rendelkezései a felekre külön kikötés nélkül is irányadók.

1.2 Hatály.

Az ÁSZF hatálya módosításig, vagy a szolgáltató, vagy a webáruház megszűnéséig érvényes.

1.3 A webáruház szerzői jogi védelme

A webáruház teljes tartalma a szolgáltatót illeti. A termékképek több esetben lehetnek illusztrációk, esetleg a szolgáltató partnerei által forgalmazott termékek egyedi képei. Minden média, publikáció engedély nélküli felhasználása jogi következményeket vonz maga után.

1.4 Rendelkezésre állás

A webáruház oldala egész évben elérhető. Ez alól kivétel:

• Tervezett karbantartás
• Nem tervezett karbantartás
• A szolgáltatótól független leállás
• megszűnés

2. Adatkezelő Adatkezelései és a kezelt személyes adatok

Az adatkezelési szabályzat az alábbi hivatkozás alatt érhető el:

GDPR

3. Megvásárolható termékek, szolgáltatások köre

3.1 Termék, termékcsoport

A webáruház klímaberendezéseket (továbbiakban termék) forgalmaz, beüzemelési szolgáltatással egybekötve. Utóbbi igényelhető, a termék megrendelése folyamán. A termékek lehetnek termékcsoportok is. A termékcsoportok esetében több kapcsolt terméket lehet megvásárolni. (például: multi oldalfali klímák)
A webáruházban megtalálható termékek fizikai, és virtuális termékek egyaránt lehetnek. A termékekhez esetleg csatlakozó dokumentációk letölthetők. A termék ára tartalmaz ÁFÁ-t. Az ár nem tartalmazza a szállítási díjat. A termék ár a termékhez rendelhető beüzemelési szolgáltatás díját nem tartalmazza.

3.2 Termék leírása

A webáruházban a Szolgáltató feltünteti a termék nevét, leírását, a termékekről fotót jelenít meg. A termékek adatlapján megjelenített képek eltérhetnek a valóságostól, bizonyos esetekben illusztrációként szerepelnek. A termék specifikációkat is megjelenít, az általános leírás, és funkciók mellett. A specifikációkat a Szolgáltató partnere biztosítja.

3.3 Beüzemelés szolgáltatás

A szolgáltató tevékenységi körébe tartozik a webáruház termékeinek szakszerű beüzemelése is. Így a webáruházban található termékek, termékcsoportok mellé a megrendelő választhatja a Beüzemelés szolgáltatást is.

4. Rendelés menete

4.1 Rendelés leadása

A termék megrendelése, illetve a megrendelés leadása webáruház megnyitásával kezdődik. A webáruházat megnyitva a felső menüsor bal oldalán találhatóak a kategóriákra bontott termékek webáruház pontjai. A megrendeléshez, a termékek teljeskörű leírásához nem szükséges a regisztráció. A webáruház oldalon a termékek, és termékkategóriák között több funkcionális keresőelemmel lehet kiválasztani a megvásárolni kívánt terméket.

A termékre kattintva megjelennek a következő adatok:
– A termék képei,
– A termék neve,
– A termék azonosítószáma,
– A termék ára,
– A leírása,
– Részletes információk (További információk fül alatt)
– Specifikációk
– Valamint egy „Kosárba teszem” gomb.
– Ezenkívül az adott termék alatt előfordulhatnak egyéb kapcsolódó termékek is.

A „Kosárba teszem” gombra kattintva az adott termék bekerül egy virtuális bevásárlókosárba. Erről a tevékenységről a webáruház üzenetet küld az adott termék terméklapja fölé. A kosár elérhető az ebben az üzenetben szereplő „kosaram” gombra, vagy a felső menübe elhelyezett „Kosár” gombra való kattintással is, vagy a webáruház felső menüjének jobb oldalán található kis „kosár” ikonra kattintva. A Kosár oldalának megtekintése után, az összes megvásárolni kívánt terméket megjeleníti a webáruház. A kosár oldal további lehetőségei:
– Ezen az oldalon meg kell határozni a szállítási módok közül azt, amelyik a legmegfelelőbb önnek.
– Itt lehet kiválasztani a beüzemelés szolgáltatást is
– Ezen az oldalon lehet érvényesíteni az esetleges kuponkódokat. Amennyiben a szolgáltató ezt elérhetővé teszi.
– Ezen az oldalon a törlés gombra kattintva lehet eltávolítani egy adott terméket, vagy termékcsoportot a kosárból.

Amennyiben már nem kíván több terméket a kosarába helyezni kattintson a „Tovább a pénztárhoz” gombra.

A pénztár oldalon meg kell adni a következő számlázási adatokat.
– Keresztnév,
– vezetéknév,
– cégnév,
– adószám
– Utca, házszám,
– Megye,
– Város,
– Irányítószám,
– emelet, lépcsőház
– Telefonszám,
– E-mail cím.

Amennyiben a számlázási cím és a szállítási cím eltér, kattintson a szállítás másik címre jelölőnégyzetre, majd adja meg az összes adatot a pontos szállítási címhez.

További lehetőségek a pénztár oldalon.:
– Szállítási mód választása, (beüzemeléssel, beüzemelés nélkül)
– Adatkezelési tájékoztató megtekintése,
– Bejelentkezés,
– Kuponkód megadása

Fontos: A számlázási / szállítási adatok egyes mezői „*”-al vannak megjelölve. Ezen mezők kötelezőek. Amennyiben ön nem szeretné megadni valamely kötelező mező értékét, a vásárlás meghiúsul, a rendelést nem tudja leadni. A Szolgáltató nem vállal felelősséget a pontatlan, helytelen, rossz adatok megadása után / megadásából származó kellemetlenségekért.

Amennyiben minden adatot megadott kattintson a „Megrendelés elküldése” gombra, hogy véglegesítse megrendelését.

A megrendelés mindaddig megszakítható amíg nem kattint a „Megrendelés elküldése” gombra. A megszakításhoz, navigáljon el a pénztár oldalról, bármely egyéb a webáruházhoz kapcsolódó aloldalra.

4.2 Adatbeviteli hibák utólagos javítása

Utólagos javításnak minősül minden olyan kérés, mely a „Megrendelés elküldése” gombra való kattintás után következik be. Amennyiben Ön bármilyen adatot szeretne módosítani azt elektronikus levél (e-mail) küldésével teheti meg. E-mail-en történő módosításhoz feltétlenül adja meg a tárgy mezőben a megrendelés számát. Valamint azt hogy mi a helytelen adat, illetve mi a helyes adat.

Az utólagos hibák javítási igényének leadására mindaddig lehetősége van a vásárlónak amíg a rendelés nem kerül szállítás alatt státuszba. Ezután már nem áll módjában a Szolgáltatónak a módosítási igény teljesítése. Ebből fakadó későbbi kellemetlenségekért a Szolgáltató nem vállal felelősséget.

Utólagos hibák a következők lehetnek:
– Bármilyen számlázási, szállítási adat
– Rossz szállítási mód megadása,
– Plusz termék igénylése. (bár ebben az esetben leadhat új megrendelést is)

4.3 Fizetési lehetőségek

Banki átutalás – Csak a termék megrendelése esetén.
Ebben az esetben a megrendelés véglegesítése után rendszerünk automatikusan kiküld a megadott elektronikus levelezési címre egy üzenetet, melyben megtalálja a bankszámlaszámunk, és kapcsolódó adatokat. A rendelés összekészítése, szállítása a rendelés ellenértékének számlánkra való beérkezése után kezdődik meg.

Bankunk: K&H Bank Zrt.
Számlaszámunk: HU38104034045052685071671009

A közlemény rovatba kérjük tüntesse fel rendelési azonosítóját, melyet a díjbekérőn fog megtalálni.

Fizetés beüzemeléssel, egyeztetéssel együtt

A Szolgáltató a termékhez kapcsolható szolgáltatást is folytat. A termék beüzemelését a megrendelés folyamán is igényelheti. Amennyiben Ön ezt a megoldást válassza, akkor a Szolgáltató 3-6 munkanapon belül felveszi önnel a kapcsolatot, melyben a beüzemeléssel kapcsolatos részleteket beszéli meg a Szolgáltató és a vásárló (megrendelő). A termék ára nem tartalmazza a beüzemelés költségét. A beüzemelés költsége kizárólag egyeztetés után határozható meg.

4.4 Szállítási módok

Bővebben a szállítási módokról „Szállítási információk” menüpont alatt tájékozódhat. Ezt a menüpontot a webáruház „láblécében” találhatja meg.

4.5 Visszaigazolás

A szolgáltató köteles a vevő megrendelésének megérkezését a vevő felé elektronikus úton haladéktalanul visszaigazolni. Amennyiben e visszaigazolás a vevő megrendelésének elküldésétől számított, a szolgáltatás jellegétől függő elvárható határidőn belül, de legkésőbb 48 órán belül a vevőhöz nem érkezik meg, a vevő mentesül az ajánlati kötöttség vagy szerződéses kötelezettség alól. Megrendelés és annak visszaigazolása akkor tekintendő a szolgáltatóhoz, illetve a vevőhöz megérkezettnek, amikor az számára hozzáférhetővé válik. A fenti szabályoktól eltérhetnek a felek, ha ebben megállapodtak.

5. Megrendelés feldolgozása

5.1 Feldolgozás megkezdése

A Szolgáltató, a vevő által véglegesített megrendelés után (4.1 pont), munkanapokon kezdi meg annak feldolgozását. (Hétfőtől péntekig)

5.2 Teljesítési határidő (Kizárólag termék vásárlására)

Általános teljesítési határidő, a visszaigazolástól számított 20 munkanapon belül történik. A jellemző teljesítési határidő, készleten lévő termékekre határidő 3-6 nap. Ha a Szolgáltató és a vevő a teljesítés időpontjában nem állapodtak meg, a Szolgáltató a vevő felszólításában meghatározott időpontban vagy időn belül, felszólítás hiányában legkésőbb a megrendelésnek Szolgáltatóhoz való megérkezésétől számított harminc napon belül köteles a szerződés szerinti teljesítésre. A fenti határidő leírása, jellemzője, feltételei csak abban az esetben értendőek, ha a megrendelő csak a terméket, és a beüzemelési szolgáltatást nem kérte, rendelte meg.

5.3 A megrendelt termék nem áll rendelkezésre

Ha a szolgáltató a szerződésben vállalt kötelezettségét azért nem teljesíti, mert a szerződésben meghatározott termék nem áll rendelkezésére, köteles erről a vevőt haladéktalanul tájékoztatni, valamint a vevő által fizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb harminc napon belül visszatéríteni. A termékek készletei naponta egyszer frissülnek.

A szolgáltató felajánlhat egy másik hasonló tulajdonságokkal bíró terméket a megrendelőnek. A megrendelőnek ezt nem kötelessége elfogadni.

6. Elállás joga

A fogyasztó (jelen esetben megrendelő, vevő) és a vállalkozás (jelen esetben szolgáltató) közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet szabályozása értelmében a vevő a megrendelt termék kézhez vételétől számított 14 napon belül indoklás nélkül elállhat a szerződéstől, visszaküldheti a megrendelt terméket.

Kivétel ez alól, ha a szolgáltató a vevő egyedi kérését teljesítette (lásd beüzemelés), egyedi terméket készített a vevő számára, azaz olyan terméket értékesített a szolgáltató a vevő javára, amely egyébként nem található meg a szolgáltató webshop termék kínálatában. Ebben az esetben a vevő elesik az elállási jogaitól.
Elállási jogot az alábbi módon lehet gyakorolni. E-mailen keresztül, a tárgyban a rendelési azonosítót feltüntetve.

Elálláskor a vevőnek a szolgáltató felé vissza kell küldeni a terméke(ke)t, ennek költsége a vevőt terheli. A szolgáltató a visszaérkezett terméket átvizsgálja, ellenőrzi a csomagolást, magát a terméket. Amennyiben sérült terméket küld vissza a vevő, azt a szolgáltató egyrészt e-mail formában fotókkal igazolva megküldi a vevő részére, másrészt az elállás érvényét veszti.

7. Jótállás

Termékekre 12 hónap jótállást vállal a szolgáltató. A jótállás igénybe vehető amennyiben a megrendelő rendeltetésszerűen alkalmazta a terméket, az mégis meghibásodott. Hibás termék esetén keresse a Szolgáltató ügyfélközpontjait. Ahol is személyesen vagy telefonon esetleg e-mailen keresztül tájékoztatják a teendőkről. A Szolgáltatónak nem áll módjában a vágásból, ütésből, törésből, szúrásból, gépi szakításból, túlterhelésből, égés-égetésből eredő sérülések után beadott jótállási igények teljesítése.

8. Panaszkezelés

Panaszkezelés online, emailben történik. A panaszt a szolgáltató legkésőbb 30 napon belül megválaszolja. A megrendelő a panaszát az info@meklima.hu e-mail címre küldheti el. Panasz tárgya legyen a megrendelés, avagy ha nem konkrét megrendelésről van szó, akkor a panasz jellege.

9. Vegyes rendelkezések

Szolgáltató és Vevő (megrendelő) vitás ügyeiket elsősorban békés úton próbálják rendezni. A Vevő és a Szolgáltató a jelen Szabályzat hatálya alá tartozó, megegyezéssel 30 (harminc) naptári nap alatt nem rendezhető esetleges jogvitákra nézve kikötik a Budapesti Bíróság/Törvényszék illetékességét.

Készült: 2023. május
Aktualizálva: 2023.05.05

Kérem válasszon egy beltéri egységet. ->